Daca un produs achizitionat pe site-ul nostru nu te multumeste, nu iti vine sau fara alt motiv, il poti returna gratuit in 14 zile calendaristice de la momentul livrarii, completand formularul de retur AICI.
In completarea formularului, la observatii, te rugam sa specifici cum doresti trimiterea coletului catre noi.
1. Sa iti trimitem noi un curier pentru preluarea coletului (optiune standard daca nu se opteaza altfel).
* Costul firmei de curierat pentru ridicare retur este de 22,5 lei care se opresc automat din suma pe care noi o vom rambursa catre tine.
sau
2. Sa trimiti tu personal coletul la adresa noastra, prin curierul ales de tine, cu ramburs 0. Adresa noastra este mentionata pe factura primita in colet si/sau email, caz in care nu mai retinem alta taxa de transport. Te rugam sa completezi in prealabil formularul de retur. Cheltuielile directe de returnare ale produselor sunt suportate de catre cumparator.
Livrarea coletului retur se va face prin intermediul metodei de transport dorite (trimitem noi curierul la tine pentru ridicare retur sau alegi tu un curier privat).
Atentie! In nici una din optiuni NU primim colete retur cu plata ramburs - Fizion.ro nu se obliga sa plateasca pentru coletele trimise la adresa sa.
Nu acceptam retururi trimise prin Posta Romana.
Dupa ce receptionam si verificam coletul, iti vom restitui valoarea produselor returnate in contul tau bancar in termen de 2-4 zile lucratoare.
Definitii legale:
Consumator – orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
PFA-urile si persoanele juridice nu beneficiaza de dreptul de retur in 14 zile lucratoare.
Cumparatorul, persoana fizica, are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:
– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separate
– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese
Cumparatorul nu va plati transportul in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit, in aceste cazul costul returului va fi suportat de catre vanzator.
Se poate aplica taxa de readucere la starea initiala in caz ca produsul este deteriorat sau are accesorii lipsa.
Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Rambursarea valorii unei comenzi se face atunci cand urmatoarele conditii au fost indeplinite in totalitate:
Din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena, lenjeria de corp (ex. chilotii, ciorapi, sutiene, dresuri, corsele, etc.) nu sunt acceptate pentru returnare. Din aceleasi motive de igiena, slipii de plaja si costumele de baie cu banda de igiena originala inlaturata sau deteriorata nu sunt acceptate pentru schimb sau returnare.
Daca una dintre aceste conditii nu este indeplinita, www.fizion.ro.ro nu va accepta returul, iar in cazul returului prin curier, coletul va fi trimis inapoi, iar taxele de transport vor fi suportate de dumneavoastra.*Nume si Prenume : numele si prenumele tau cu care te-ai inregistrat cand ai facut comanda
*Telefon : un numar de telefon valid
*Adresa de Email: introduci adresa ta de mail cu care te-ai inregistrat cand ai facut comanda
*Judet, oras, adresa de ridicare: locul de unde vrei sa ridice returul curierul
*Numar factura: nu este obligatoriu, daca il ai il poti completa
*Data comanda: nu este obligatoriu, daca o ai o poti completa
*Modul de plasare al comenzii: cum ai plasat comanda, online sau telefonic
*Cont bancar :contul tau bancar unde vei primi banii (acceptam doar conturi din Romania)
: numele produselor pe care vrei sa le returnezi
*Motiv retur : ne poti scrie care este motivul pentru care returnezi produsul
*Alte observatii : orice altceva iti doresti sa ne comunici in legatura cu returul
Campurile marcate cu * sunt obligatorii de completat.
se aplica pentru
* Orice operator economic inregistrat la ANAF in baza unui CUI/CIF cu exceptia organizatilor non-profit sau a asociatilor alcatuite din persoane fizice care nu au ca scop profitul (ex. asociatii de locatari)
Solicitarea de retur in cazul persoanelor juridice se va face pe e-mail, la adresa contact@fizion.ro, NU prin formularul de retur.
Persoanele juridice beneficiaza, conform politicii noastre interne, de conditii speciale de retur:
– cererea de retur trebuie sa fie trimisa in termen de 3 zile calendaristice de la data intrarii in posesie a produsului / produselor;
– sa aiba minim 2 comenzi finalizate (si nereturnate) in prealabil celei pentru care se doreste returnarea;
– in cererea de retur trimisa, se va mentiona motivul returnarii si contul IBAN (obligatoriu), precum si un document care sa ateste beneficiarul PJ/PFA al contului bancar (ex. un cap de extras de cont).
– produsul returnat sa fie sigilat si nefolosit* (*in cazul produselor fara sigiliu specific).
In cazul extrem in care ai primit un produs incomplet sau neconform, este necesar sa ne semnalezi acest lucru in maxim 72 de ore de la primirea comenzii. In astfel de situatii, poti sa ne returnezi aceste produse, pentru a ti se returna contravaloarea lor sau pentru a achizitiona in loc alte produse.
Clientul, persoana juridica sau PFA, va suporta costul transportului ca produsul sa fie adus in posesia noastra, trimitand coletul retur la adresa mentionata pe factura primita in colet/SPV.
FiziOn.ro va suporta costului transportului doar in urmatoarele cazuri:
– produsul este defect din fabrica sau prezinta urme de pete
– produsul este neconform sau are piese lipsa conform descrierii produsului
– ati primit alte produse decat cele comandate