* Costul firmei de curierat pentru ridicare retur este de 22,5 lei care se opresc automat din suma pe care noi o vom rambursa catre tine.
In caz ca nu doresti sa trimitem noi curierul la tine pentru a ridica returul, poti trimite tu produsele cu ramburs 0, la adresa noastra:
la adresa noastra mentionata pe factura (Bucuresti, sector 5, cal. 13 Septembrie nr. 231A, sc. 2, et. 8, ap. 86), dupa ce completezi formularul de retur.
Dupa ce receptionam si verificam coletul, iti vom restitui valoarea produselor returnate in contul tau bancar in termen de 2-4 zile lucratoare.
Livrarea returului se va face prin intermediul metodei de transport dorite (curierat privat, transport personal, sau trimitem noi curierul la tine pentru ridicare retur)
Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs - Fizion.ro nu se obliga sa plateasca pentru coletele trimise la adresa sa.
Nu acceptam retururi trimise prin Posta Romana.
Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:
– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separate
– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator. Cumparatorul nu va plati transportul in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit, in aceste cazul costul returului va fi suportat de catre vanzator.
Se poate aplica taxa de readucere la starea initiala in caz ca produsul este deteriorat sau are accesorii lipsa.
Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Rambursarea valorii unei comenzi se face atunci cand urmatoarele conditii au fost indeplinite in totalitate:
Din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena, lenjeria de corp (ex. chilotii, ciorapi, sutiene, dresuri, corsele, etc.) nu sunt acceptate pentru returnare. Din aceleasi motive de igiena, slipii de plaja si costumele de baie cu banda de igiena originala inlaturata sau deteriorata nu sunt acceptate pentru schimb sau returnare.
Daca una dintre aceste conditii nu este indeplinita, www.fizion.ro.ro nu va accepta returul, iar in cazul returului prin curier, coletul va fi trimis inapoi, iar taxele de transport vor fi suportate de dumneavoastra.*Nume si Prenume : numele si prenumele tau cu care te-ai inregistrat cand ai facut comanda
*Telefon : un numar de telefon valid
*Adresa de Email: introduci adresa ta de mail cu care te-ai inregistrat cand ai facut comanda
*Judet, oras, adresa de ridicare: locul de unde vrei sa ridice returul curierul
Numar factura: nu este obligatoriu, daca il ai il poti completa
Data comanda: nu este obligatoriu, daca o ai o poti completa
*Modul de plasare al comenzii: cum ai plasat comanda, online sau telefonic
*Cont bancar :contul tau bancar unde vei primi banii (acceptam doar conturi din Romania)
: numele produselor pe care vrei sa le returnezi
*Motiv retur : ne poti scrie care este motivul pentru care returnezi produsul
Alte observatii : orice altceva iti doresti sa ne comunici in legatura cu returul
Campurile marcate cu * sunt obligatorii de completat.